19 Şubat 2012 Pazar

İlk resimli metin. :)

 Ne yazacağımı nasıl yazacağımı bulamıyorum. Kendime bile samimi gelmiyorum. Saçmalarım diye korkuyorum. Özgüvenim bitti. Dıhandım. Yalnızım dostlarım dım dım dım. Uyku saatim geliyor. Herkes bana tavuk diyor, ama altı buçukta uyanmam lazım ve 10.30 dan geç uyuyunca ciddiyim manyaklaşıyorum. Okulda şuursuzca geziyorum. Şu saatte bile saçmalıyorsam bir saat sonrasını düşünün bir de.. 
 Hayatımda ilk defa Guitar Hero oynadım cuma günü çok güzeldi lan. Şarkı söyledim ben. Gitar da çaldım, bateri de; ama en çok şarkı söylerken eğlendim. Bir de ilk defa duyduğum "Almost over now" şarkısını söyledim, hip hop olunca, ingilizce söyleme kabiliyetimde sıfıra yakın olduğundan şuursuzca söyledim ama sesi algılayınca söyledi sayıyormuş. Bunu farkedince, bateri çalan arkadaşla konuştum o sırada -onunda performansını düşürdüm gerçi- ama  çok eğlendik. Oradan çıktık, hayvan gibi içtik. Sonra diğer arkadaş yolun ortasına kustu. Ben de metronun içinde ki paralı tuvaletlerden birinde kustum. Sonra baya pislendi etrafı hiç temizlemeye uğraşmadan çıktım oradan arkadaşla bindik metroya. Metroda uyuduk, düşünün Kızılay'dan Batıkent'e kadar. ben o şevkle eve yürüdüm Volante'ye söyledim o aradı yolda kendimi kaybetmemek için onunla konuştum. Eve geldim uyudum saat daha yedi. Kalktım gece 12. Midem bulanıyordu yine kustum. Sonra mutfakta çorba vardı onu içtim hemen arkasına kakaolu süt , Oh mis, içtim. Sonra yattım, susadığımı farkedip geri kalktım en az 1 Litre su içtim yattım uyudum. Sabahta dersanem vardı. Ona gittim. Mutlu sonn.


NOT:Okuduğunuzu bilmek güzel bir şey. İyi geceler...

2 yorum: