8 Şubat 2012 Çarşamba

Bu sana son veda..

Ya o kadar yazdım birden sayfa kapandı adalet mi bu yaaa. Neyse bugün o eski sevgilimin yanında ağladım. Son kez oturduk konuştuk. Yaklaşık bir, bir buçuk saat falan. Ağlamayacağım dedim ama sonunda ağladım o kötü oldu. Aynı okuldayız ama veda ettik birbirimize zaten son sınıf yakında gidecek okuldan. Çok seviyorum ben onu ve nasıl unutacağım bilmiyorum. Uzun zamandır birine böyle bağlanmıştım oysa ki. Tamam dünyanın sonu değil ama unutmak cidden çok zor... İnsan kaybedince anlıyor. Ben mal gibi O'nun başka bir kızla çıkmasına başta bir şey demedim, bak şimdi 2 ay oldu onlar çıkalı. Ben halen O'nu düşünüyorum. Allah'ım bana yardım eeet! En azından birini bulayım O'nu unutayım yeter ya cidden bak. Depresyondayım ya tamam kaç gündür falan diyemiyorum ama kaç saattir depresyondayım. Yarın O'nu okulda görmek var bir de. Sevgilisinin götünü başını dağıtıcam ya. Benim gibi birini bıraktı gitti o ruhsuz kaşarı buldu ya ne deyim O'na. Off ama çok seviyorum lan ben! Yarın herkese sırıtıcam ama var ya tek başıma durduğumda bir de bu olay aklıma geldiğinde ağlama potansiyelim var yani.
Neyse son olarak O'na yaptığım her şey götüne girsin! Zaten ayağını çatlatmış salak işte. Ben deyince suç oluyor ama, artık ben susuyorum.

2 yorum:

  1. Ya üzme canını..hadi gülümseee..hah oldu bak böyle nasılda güzelsin..:))Gülen gözler insanı güzel yapar..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden koyuyo ama insana yaa :/
      Ama bak senin için bu gülümseme :)

      Sil