10 Şubat 2012 Cuma

İlk kez yüz yüze

2 gün oldu ama halen gün içerisinde gülmsediysem bile başımı yastığa koyup kulağıma kulaklığı taktığımda ağlamaya başlıyorum. İlk görüştüğümüz gün geliyor aklıma anlatıyorum müsaadenizle:
 O günden önce ki 1 ay içerisinde falan hep facebook'tan konuşuyorduk. Sonra, seni daha yakından tanımak isterim, dedi. Ben başta anlamadım ama cevapta veremedim. Daha yüz yüze konuşmadık bile, dedim. Tamam yarın konuşalım o zaman, dedi. Tamam, dedi. Ben heyecandan ölecek gibiyim tabii. Gece uyuyamadım doğru düzgün. Kalbim dışarı fırlayacak..
Sabah formamı giydim, üzerine yeşil bir kazak giymiştim. Doğru düzgün bir şey yiyemeden evden çıktım servisi bekleyeceğim yere gittim; ve servis geldi. Okula vardık. Kızlara konuştuklarımızı anlattım falan. Sonra zaman geldi, zamanda 2. tenefüstü, gittim konuştuğumuz yere. Daha gelmemişti. Orada beklemeye başladıktan yaklaşık bir dakika sonra geldi, ama açıkçası o gelmeden gitmeyi düşünmüştüm. Sonra o tenefüs boyunca konuştuk, ve sonra ki tenefüsler...

Çok güzeldi her şey tabi sonra benim saçma düşüncelerim yüzünden 2 günde bir falan ayrılıyorduk ama sonra tekrar barışıyorduk. Aylardan da Mayıstı galiba biz ilk yüz yüze konuştuğumuzda. En son çıktığımızda 1 ay falan çıktık sonra kesin ayrılık oldu işte.Neyse burada anlatacağım ilk görüşmemizdi. Ondan burada kesiyorum yazıyı. Seviliyorsunuz :)

NOT: Ömer bana dön boşver o kaşarııı!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder