29 Ocak 2012 Pazar

Sevgili babacığım


İnsanların hani kahramanları hep babalarıdır ya benimki de babamdı. Annemle hemcins olmamıza rağmen babama olduğu kadar yakın hissetmedim kendimi, halende hissetmiyorum. Belkide onca şey yaşamış olduğu anılardan dolayı, hep emekli olmadan önce ki maceralarından bahsederdi. Yanlış anlamayın sakın, babama kötü bir şey olmadı(Allah korusun.) sadece babama duyduğum yakınlığı bilin istedim.

Tuhaf bir biçimde annemle abimi, kendimle de babamı benzetmişimdir hep. Mesela benim çoğu şeyim babama benziyor. Babamda bana kendini daha yakın hissediyor olmalı ki bazı şüphelerini vs. bana anlatır ilk. Bugün olduğu gibi... Ne oldu anlatmayacağım ama bu olayın sayesinde babamla aramızdaki özel bağı fark ettim. Bilmiyorum beni 9 ay taşımış olabilir ama bugün ki şüpheleri babamın eğer doğruysa anneme eskisi kadar yakın olmayabilirim.
Bunları yazmamın amacı (çok bir şey yazmamış olsam da) sadece duygularımı paylaşmak.


Açıkçası şimdi yazamadığım için başka sitedeki yazımı koydum, affınıza sığınarak tabii; ama mümkün olan en yakın zamanda yazacağım.

6 yorum:

  1. Ayşe'cim,kızlar büyüme yaşlarında doğa gereği babaya daha yakın olurlar..daha sonrası için baba onu dışarıda ki yaşama hazırlar,sonraki aşamada kız anneden uzaklaşır babasıyla payalaşımı çoğalır..zamanla bu durum erkek arkadaşa döner..Sen şimdi o aşamadasın bu kardeşi içinde geçerli o da anneyle iletişime geçer erkek olup koruyup kollamayı öğrenir babayı rakip bile görebilir.

    NEYSE BU KONULARI ÇOK OKURUM ÖĞRENDİĞİM BU YANİ..:))daha konuşuruz..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben tek bana özel sanıyordum ama bugünlerde genel olduğunu bende farkettim :) yinede çok sağol yorumlarını her zaman bekliyorum :)

      Sil
  2. :) cansuuu evet özel bağ olustu bence de neyseeee her sey güzel olur dilerim ki

    YanıtlaSil
  3. ZAMAN ZAMAN SORULARIN OLURSA SEVE SEVE PAYLAŞIRIM..:))

    Yani annenden soğuyup babaya yönelme sağlıklı gelişimini gösterir..zamanla bu durum değişecek..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook sağol :)

      zaman gösterecek onu artık kısmettt :)))

      Sil