9 Ocak 2012 Pazartesi

Duygular

Hayat en zor anlarımda neden götüyle gülmek zorunda gerçekten merak ediyorum. Ben ağlıyor iken hüngür hüngür, milletin beni umursamaması neden ya. Neden yani?! Evrene mesajlarımın haddi hesabı yok ama en bok olaylar benim başıma geliyor. Ondan sonra bu kız neden böyle. Sevgilim olacak domuz da umursamadığımı sanıyor ama en çok onu umursuyorum ama belli edemiyorum. Odun geldim, odun gideceğim yemin ediyorum ya. Romantiklik kanımda yok anacım ben ne yapayım ya.. Neyse hayırlısı tabi. Saçmaladım gibi ama bilemiyorum..

3 yorum:

  1. odun geldiğinin farkında olmaz güzel D:
    sevgilinee de yazık la.
    alnına ne yazılmışsa o anacım ^_^

    YanıtlaSil
  2. anlamıyorum zaten bana nasıl katlandığını :D
    tabi anacımm -.-
    Kuzenle barıştım sonunda yippa ^.^

    YanıtlaSil
  3. Saçmalamıyor deşarj oluyorsun (:

    YanıtlaSil