29 Ocak 2012 Pazar

Biraz hüzün

Sevdiklerim neden sevmez ki beni? Benim neyim eksik diğerlerinden? Nasıl böyle oldum ben? Bu sorular beni o kadar boğuyor ki. Gerçekten sıkılıyorum, daralıyorum, bunalıyorum. Bir de saçlarım gitti. Herkes benden uzaklaşıyor gibi; ama kimseye anlatamıyorum ki. Korkuyorum, en yakın arkadaşım dediklerimin gitmesinden. Hem de o kadar çok korkuyorum ki. Bunları konuşarak anlatamıyorum. Belki yazdıklarımı görürler. Takmamaya çalışıyorum ama olmuyor işte. Dostum, kardeşim dediklerimin benden uzaklaşması... Hayatımda ki kötü şeylerden biri.
 Onlara eğlenceli görünsem de aslında öyle değilim. İçime kapanık, sürekli üzgün, hele şu an... Tam ağlamak üzereyim. Volante, eğer okuduysan bunu anla yani. Tepkilerini ona göre ver lütfen. Yeni olaylar var. bana ulaş. Seni çok seviyorum, sen benim minik cadımsın :) Unutma bunu hiç olur mu?? Bu arada seni bazen kıskanıyorum ama yüzüne söyleyemem neler olduğunu.

5 yorum:

  1. lan seni döverim pislik.saçmalama.biliyosun ki öyle saçları ben hiçbir dişiye yakıstırmıyorum sana özel değil yani.
    aslında içinde eğlencel görünmediğini de en iyi bileen kişilerdenim.sakın ağlama.biliyorum hayatında her sey üst üste ama yapacak bi şeyimiz var mı?yok.
    temem len tepkilerimi ona göre vericem,söz.
    ben de seni çok seviyommmm neyse sevgi gösterilerinden hoşlanmadığın için kısa kesiyorum napıyım sen böyle sevgi gösterince şımardım hehehe ^_^

    YanıtlaSil
  2. AYYİİ..;)Ben Volante ye uğramıştım..saç kesimi konusunda yorum bırakmıştım..sana da merhaba ve hoşgeldin diyorum.İnsan biraz sıkılınca saçlarında değişikliği sever.Güle güle kullan saçlarını..:))

    YanıtlaSil
  3. Zayıfla, saçını sarıya boyat, hava koşulları ne olursa olsun etek giy, kendine yakışan makyajı yap vs. vs... fiziksel olarak etkilemek için klasik yöntemler bunlar. Gönülden etkilemek istiyorsan da gidebildiğin kadar peşinden koş, her erkek bi yerde tökezler nasıl olsa. İşte o anda seni yanında bulduğunda sende kapatırsın çocukcağzı :D

    YanıtlaSil